Senin araba kullanmaman lazım kardeşim.
Henüz trafikte yol alabilecek sorumluluk ve görgüye sahip değilsin.
170 yaparım hız sınırı tanımam yoksa yol bitmez diyorsun.
Farlarım 170 ile giderken yeterince ilerisini aydınlatmıyor sisleri açarım diyorsun.
Sislerim yere bakıyor diyorsun sisler asfaltan yansıyıp adamın gözünü alır.
Bu kafa ile kendi başını da birilerinin başını da yakabilirsin.
Şu anda çevrene rahatsızlık veren bir durumdasın inşallah çevrene zarar veren bir hale dönmezsin.
Henüz diğer sürücülerin neden 4 lülerü yaktığını anlayacak kadar tecrübeli değilsin ama 190 yapacak kadar kendine güveniyorsun.
Sonra da yaptığın tüm hataları sanki normal bir işmiş gibi gelip forumda anlatıyorsun.
Allah sonunu hayretsin.