Konu
USKO oynayan var mı ?
08-01-2022, 23:39:20
#17
NobraN
hakanugurlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyun artık tamamen P2W olmuş bu çok kötü her ay sabit 500-600 TL yatırmazsan oyuna hiçbir şey yapamıyorsun oyunda
Doğru ama şu lanet oyunun verdiği keyfi de hiçbir oyun vermiyor malesef
Bağımlılık kötü birşey , ne olursa olsun.