SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmangazi Köprüsü'nde 190'ı da gördüm fakat 170 sonrası araba savrulmaya başlıyor...
2006 diye hız kaybına uğramıyor araba neticede.
Allah kaza bela vermez inş.