Neticede 2006 model araba diyorsunuz ama 170 gibi hızlara çıkıyorsunuz
Osmangazi Köprüsü'nde 190'ı da gördüm fakat 170 sonrası araba savrulmaya başlıyor...
2006 diye hız kaybına uğramıyor araba neticede.

(Ayrıca 100'ün üstüne çıkmadan o yolculuk maalesef bitmez, bu şekilde bile Bursa'dan İstanbul'a giderken ücretsiz yolu yani Kocaeli'nden dolanarak gittim 19.45'te çıktım yola 22.30'da İstanbul'a varmıştım, otobandan dönerken ise 1 saat bile sürmedi 50-55 dakika falan sürdü.)