SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun yaksam daha da göz alır emin olabilirsiniz, kısaları göremiyorum otoban karanlık ilerisini görmek için uzun atıyorum ki ileriyi göreyim diye...
Sisleri yakmazsam kör gibi giderim.
Sislerin ayarları yere bakıyor o yüzden etkileneceğini pek düşünmüyorum.
Uzunları yaksanız zaten göz alır Karşıdan araç gelmiyorsa ya da önünüzde bir araç gitmiyorsa uzunları yakabilirsiniz ama onun haricinde kısaya almak doğru olacaktır. Baktınız karşı şeritte bir araç geliyor kısaya alın geçtiği vakit yeniden uzuna alırsınız ya da önünüzde bir araç var ise uzunları yakmak önünüzdeki aracın hakkıdır. Tabi bu duruma tek şeritli yollarda rastlarsınız daha çok. Sis farının etkisini de anca bir çevirme de görebilirsiniz