Eğer geceyse; farların karşıdan gelenin gözünü alıyor demektir. Sana muhtemelen küfrediyor veya kibar biriyse ayar yap diye uyarıyor. Ayar yapmalısın. Farların uzunda değilse, aşağı indirerek düzeltebilirsin. Böylece karşıdakinin gözünü almaz.

Eğer gündüz selektör yapıyorsa karşıdan gelen, çevirme var demektir, sana güzellik yapıyor. Bunu kimse yazmamış ben ekleyeyim dedim :d