Önümüzü görebilmek, bende açıyorum maalesef.
Ya şimşek zenon takıp öndeki kör olacak ama ben önümü göreceğim ya da sislerle gideceğim yani göstermiyor farlar.
Farlar göstermiyor diye bir şey olabilir mi? Sizin araçta sorun var o zaman, sizin farınız göstermiyor diye öndeki araçları kör etmeye hakkınız yok.
Benim aracımda xenon yok, sis harici sis açtığımı bilmem, Antalya'dan Artvin'e kadar uzun yol yapan biriyim.