Konu
Uzun yolda 4'lüleri yakmak
08-01-2022, 22:59:33
#14
SerhatUner
lancewood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sis yokken sis açanlara deli oluyorum, amaçları ne anlayabilmiş değilim.
Önümüzü görebilmek, bende açıyorum maalesef.
Ya şimşek zenon takıp öndeki kör olacak ama ben önümü göreceğim ya da sislerle gideceğim yani göstermiyor farlar.