En sinir olduğum kullanım şeklidir
Bu durum da bende dörtlüleri yakarak farlarından rahatsız olduğumu belirtirim. Çoğu kişi bunu anlar ve kısaya alır farını. Sis farlarını yakmak sis harici yasaktır ve 132 TL cezası vardır. Benim ışığım göz almaz demeyin alıyor ki kişi dörtlüleri yakmış
Uzun yaksam daha da göz alır emin olabilirsiniz, kısaları göremiyorum otoban karanlık ilerisini görmek için uzun atıyorum ki ileriyi göreyim diye...
Sisleri yakmazsam kör gibi giderim.
Sislerin ayarları yere bakıyor o yüzden etkileneceğini pek düşünmüyorum.