xRACONx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@YeniceriResul; doğru diyorsun. hosttan tasarruf edecektim onun için sordum sağolasın yanıt için
Hocam yasakmı bilmiyorum ama benimde genelde aldığım firma zam yapınca bugün odeaweb ten aldım bende fiyatları uygun 50 lirayamı ne host var. Forumdaki olumlu yorumları nedeniyle bi göz atayım dedim bugün almış olduk.