Konuda bir sürü kişi boş boş konuşuyor. Bilmediği bir konuda birini yönlendirmeye çalışan mı ararsın, devrecilik yapan mı ararsın, davetiye kısmını yanlış tarif eden mi ararsın... Hangi birini, neresinden tutup düzeltsem bilemedim. En iyisi hiç karışmıyorum.
Çağımızın hastalığı sanırım bilmediği konularda biliyormuş gibi davranmak. Herkesin her konuda bir fikri olmak zorundaymış gibi bir öne atılma, kendini gösterme çabası. Az sakin olun, bilmiyorsanız bir şeyleri biliyormuş gibi yazmayın; böylece küçük düşmeyin.