Bunların arasından MYBB. Ben üçünü de tavsiye etmem. Ücretli olarak WOLTLAB iyidir. Diğer forum scriptlerine göre fiyatı da uygun.
Teşekkürler hocalarım, şimdilik ücretsiz ile başlayayım ortalama bilgim var biraz piştikten sonra ücretliye düşünürüm hocam