Yeni slogan şöyle olmalı:
Lahmacun yoksa makarna yiyin

Şaka bir yana İstanbulda fiyatlar aşırı pahalı, evde kendim malzeme alıp pişirmesem ne maaş ne yemek kartı yeter diye düşünüyorum. Bazen dışarıdan yiyorum bir burger olmuş 40-50 arasında onun yerine malzeme alsam 2 günlük yemeğim çıkıyor
Hayırlısı olsun.
Sonra dolarla mı maaş alıyorsunuz diye soruyorlar?