Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçini kendimiz hazırlayıp tanesini 2 liradan pişirtiyoruz. Hem kendi ağız tadımıza uygun yapıyoruz, hem de ne yediğimizi biliyoruz. Yakınlarınızda evcil lahmacun yapan yer varsa, tavsiye ederim.
4 tl dediler içi bizden olursa