Konu
Logomuzu kaybettik.
08-01-2022, 13:27:25
#4
nivova
G4G adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başınız sağolsun hocam.
(yorum tuttu buradan tüm r10'a selamlar)
Sizin gibi dostların varlığı yeter hocam