EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altı üstü 10₺, forumdan insanlara kazandırırsanız fakirleşmezsiniz. Ticaret dönmüş olur.

@ademakcan; hocam düzgün bir dille uyarmış.

@EKA Reklam; Kendi işine bakar mısın hocam ? Forumda ticaret yapacağım zamanı kendim belirlerim, insanca var ise link istedim sizi bu kadar geren ne var burada anlamış değilim.