PremiumHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o zaten var kac koli mal girdi kac koli mal çıktı sisteme düşüyoruz onu ama depo kac koli daha mal alabilir farkli koli ebatlarina göre kac koli daha alabilir ona göre depo kroki plani gibi birşey sanırım ama çözemedim
Depo m2'si girilir.
Her kolinin boyutu hesabı yapılır.Ona göre kaç maksimum alabileceği miktar gösterilebilir (C#) ile.

Mevcuttaki stok takip yazılımınız açık kaynak ise entegrede edilebilir.

Ek olarak; Excel ile formül hesaplamalarıyla birlikte de yapabilirsin.