Stok - Depo Yönetim Uygulaması istiyor sanırım patronunuz.
hocam o zaten var kac koli mal girdi kac koli mal çıktı sisteme düşüyoruz onu ama depo kac koli daha mal alabilir farkli koli ebatlarina göre kac koli daha alabilir ona göre depo kroki plani gibi birşey sanırım ama çözemedim