orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 günden sonra yazlık neden dolu hocam? Hava zaten soğuk, merak ettim 😄
Hocam ailevi sebepler ve bulunduğumuz yer dolayısıyla kışın burda kalmaz daha cazip geliyor o yüzden diyelim.