chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tür cahil ve cühela insanlar yüzünden hayata yenik başlıyoruz.
neden mi ?
zenginliği ya da varlığı bir telefon ile kıyaslayan beyinsiz insanlar yüzünden temel ihtiyaçlarımız bile zenginlik olarak değerlendiriliyor. ( en kötü telefon 3.000 tl'den başlıyor)
insanların temel ihtiyacı zenginlik olarak algılanmamalı.

ee bu dayı eskiden evini arabasını almış, fakat şimdi çalışan bir asgari ücretli kişi ne araba alabiliyor ne de ev alabiliyor.
hadi bunlar müslüman tabi. bu adamlar kendilerine müslüman, durumu kötü olan insanlardan haberleri olmaz bunların.

oy kullanılırken IQ testi yapılmalı bu ülkede, bazı şeylerden haberi olmayan ve takım tutar gibi parti tutanlar oy kullanmamalı.
doğru cevap olarak işaretliyorum. O kadar doğru yazmışsınız ki