Wifi internet dediğiniz sanırım 4G Modemler ile bir bağlantı almak... Tabiki kullanabilirsiniz. 4G Modemden çıkan Cat6 Kablosunu Bir switch aracılığı ile çoğaltabilirsiniz. PC'ler arası bağlantınızı minimum gigabit olarak kurmanızı öneririm Ayrıca 4G çok sağlıklı olmaz diye düşünürseniz Load Balance routerlardan faydalanarak iki ayrı firmadan 4G modem alabilirsiniz.