merhaba, tabi ki yararlanabillirsin. Çünkü önceki üniversitenden aldığın dersler yeni üniversite saydrıyosun ki zaten mühendislikte baştan okursun gibime geliyor. Artık o okulun öğrencisi olduğun içn herhangi bir kısıtlama olacağını sanmıyorum