Merhabalar ben 2 yıllık elektrik-elektronik ile ilgili bir bölüm okumak istiyorum 2 yılın sonunda dgs sınavına girerek mühendisliğe geçiş yapmak istiyorum fakat aklımda bir soru var bu şekilde yaptığım zaman mühendisliğe geçince erasmus ve work and travel haklarından yararlanabiliyor muyum ?