Hocam anladığım kadarıyla frontend tasarımcısısın, bir müşteri gözüyle bakacak olsaydım böyle bir görüntü beni tatmin etmezdi.
Bir frontend'cinin cv si böyle gözükmemeli kendi fikrim.
Çok alakasız bir görüntü bence.
Steam linkini kim ne yapsın?
Renkler ve o cv açıklaması.. bence daha çok başındasın hocam.
dediğiniz gibi çok yeni başlangıç seviyeyim hocam kendimi geliştirdikçe bunu güncellemeyi hedefliyorum.
ek olarak hocam eleştiride eksiklerimi görmek amacım ufakta olsa düzeltme yapmak