Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anladığım kadarıyla frontend tasarımcısısın, bir müşteri gözüyle bakacak olsaydım böyle bir görüntü beni tatmin etmezdi.
Bir frontend'cinin cv si böyle gözükmemeli kendi fikrim.
Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok alakasız bir görüntü bence.

Steam linkini kim ne yapsın?
Renkler ve o cv açıklaması.. bence daha çok başındasın hocam.
dediğiniz gibi çok yeni başlangıç seviyeyim hocam kendimi geliştirdikçe bunu güncellemeyi hedefliyorum.
ek olarak hocam eleştiride eksiklerimi görmek amacım ufakta olsa düzeltme yapmak