ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 gibi bir yer için 100 tl bile az diyor

Adam r10 un kıymetini biliyor amma davetiye satıyor ya
bende 1 davetiye var gel sen tanıdıksın sana 150 diyelim eksi sözük 300 öyle ama sana özel