minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim iznim olmadan bir tane vekil bana sırf aynı şehirdeyiz diye orada toplanacağız, burada bunu yapacağız diye mesajlar atıyor. Hem iznim yok, hemde gelen mesajda iptal bilgisi yok. Onun partisine üyeliğim bile yok. Tiss e yazsam ucu bana döner mi acaba?
Milletvekilini şikayet edersem ne olur?

gazetelere çıkabilirsin, sosyal medyada popülariten artabilir, bazı gruplar tarafından adın kullanılarak siyasi mlz üretilebilir, mevzu büyürse hükümete karşı çıkan siyasi partilerde adın geçebilir, fetocu olabilirsin vs. harici bişey olmaz denemesi bedava