caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç bir zaman ödenemeyen faturaları, ödenemeyen kredi taksitlerini sormuyorlar, iş paydosu bir yerlerde çay kahve içebiliyormusun diye sormuyorlar, üzerinizde ki montunu kaç kişiden sonra sen giydin demiyorlar, ailene et alabiliyormusun diye sormuyorlar vs... yani telefon kullanmaya hakkımız yok kısacası. soru gayet normal yani.
O kadar haklısınız ki