fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.0 tsi dsg li beğendiğin aracı al.
Ekonomik ve performansı en uyumlu kombinasyon bu
Teşekkür ederim hocam
miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kdv yi her türlü ödüyorsunuz hocam %90 üzeride olsa sadece ÖTV'den muafsınız bu durumda bilginiz olsun bayiye giderekde bunu ögrenebilirsiniz.
Dogru söyluyorsunuz hocam bilgim yoktu, tesekkur ederim