Bizim millet kötü şartlara çözümler bulup devam etme konusunda başarılı ama zor, bizim tablomuz kısaca altta ama yine sıkıntı...

4 kişiyiz, 3 maaş. Masrafımız yeme, içme, elektrik, su vs. faturalar... Pandemi başladığından beri eğlence, gezme, tatil falan yok
Arabamız yok, öğrenci yok, pahalı ilaçlar, masraflı hasta falan yok, bebek yok, alkol yok, sigara yok, sinema yok..

Sonuç: Aylardır anca sıradan bir 2+1 daireyi +kredi ile almaya yaklaştık. Sanırım bugün, yarın alacağız, en azından bizim için üzülmeyin Zengin ev sahibimiz çıkmamızı istedi, "zam yap" dedik "daire lazım" dedi, bu taşınma zahmetinden sonra kiralık ile yeniden aynı sorunları yaşamak istemiyoruz, zaten kiralık ev de yok. İnsanlar ne boşalırsa atlıyor, seçicilik falan da kalmadı.

Kırsala kaçsak o da kolay değil, orta yaştayız, adapte olacak tecrübemiz, enerjimiz az, odadan odaya geçerken yoruluyoruz. Her zaman İstanbul'un çevre semtlerinde süründük, doğa ile alakamız olmadı, organik yemekler yesek dokunuyor, camı açtığımızda hiç çekirge sesi duymadık, köyde önümüze boğa çıksa, inek çıksa eve çiyan, yılan girse ne yapacağımızı bilemeyiz, hiç bir tanıdığımız veya akrabamız köylerde değil, iş, güç akrabalar burada, pandemi var, zorunlu haller dışında gezmiyoruz, hep yürüme mesafesi.