Arkadaşlar yabancı forum sitesi kurmak istiyorum. xenforo ve vBulletin şu an düşünmüyorum. Mybb ya da phpbb'den birini seçeceğim bu durumda. Sorum şu: R10'daki gibi sayfanın en üstünde son açılan konular görünsün istiyorum. Bunu mybb ya da phpbb'de yapmak mümkün mü? Bunun için illa R10 gibi vBulletin mi kullanmak lazım???