Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizim ki çok sakin, cana yakın.
Isırma huyu yok süregelen, sadece biraz sert sevip yüzünü fazla mıncırınca sıkınca oyun olarak ısırıyor
Bazen düşünüyorum acaba vaşaklık mı var 🤣🤣