Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya benim keside twkir ama her tarafımı ısırıyor sabah susmuyor miyav miyav 4 5 aylık sende de öyle mi
Hocam bizim ki çok sakin, cana yakın.
Isırma huyu yok süregelen, sadece biraz sert sevip yüzünü fazla mıncırınca sıkınca oyun olarak ısırıyor