İyi akşamlar, dün hiç bir şeyi olmayan yavrumun bugün işten geldiğimde bu halde gördüm, küçük araştırmalar yaptım kiraz göz hastalığıymış diğer 2 köpeğimde böyle bir problem yaşamadım.
Kimi veteriner kesmeyi tavsiye ediyormuş, kimi veteriner geri sokmayı tercih ediyormuş.
Bazı forumlarda masaj yaparak bu durumdan kurtulduğunu yazmış, kimisi ilaçlar ile çözüme ulaşmış.
Masaj yaparak kaybolmasını sağlayan arkadaş özel bir teknik mi kullanıyor anlamadım kimse nasıl masaj yapılması gerektiği hakkında en ufak bilgi vermemiş.
Cumartesi günü veterinere götüreceğim erkenden o güne kadar masaj yapmak istiyorum ama nasıl yapacağım hakkında en ufak bilgim yok.
Bu durumu yaşamış bilgisi olan arkadaşlar var mıdır? daha 7 aylık anestesi ne kadar mantıklı ?