Arkadaşa benzer de bir olay bizim başımızda var babamın bir dairesi var, kiracımız 2019 şubat ayında girdi. tefe tüfe yerine 50 tl zam olacak yazmıştık. ekonominin böyle gideceğini bizde bilemedik şimdi en azından tefe tüfe oranında arttırmayı düşünüyoruz. bu haksızlık mıdır. biz 50 tl yazdık diye 10 sene boyunca 50 tl mi arttırmamız gerekiyor.