Şöyleki, ev sahibi her ay babamın dükkanına gelip kirayı alıyor. Babamın dükkanının yanında bir bakkal var ve kamera açısı içerisinde yer alıyor. Sadece giriş ve çıkışını teyit ettirebiliriz. Buna ek olarak dinlenebilirse telefon konuşmaları dinlenebilir. Bunun dışında şahit tutulabilecek birkaç olay var sadece. O da pandemi nedeniyle sokağa çıkma yasağından dolayı parayı ibanla göndermek istedik, hala bizim ibanımız yok biz bilmiyoruz, abi çıksın getirsin gibi bir davranışta bulundular. O dönem abimin burgercisinin kuryesi ile kirayı gönderdik.
Valla ev sahibiniz profesyonel tokatçıymış hocam, hem devleti tokatlıyolar hemde sizden kira almadık demeleri şaşırtıcı olmaz. bence böyle insanlarla uğraşılmaz.
ama mahkemede bu zamana kadar madem kira almadın niye şikayetçi olmadın diye sorar adama
bence sonuna kadar gidin. vergi cezası çıkacağı için mahkemeye vermeye cesaret edemezler gibi .