Bu konuları daha önce çok araştırmış birisi olarak sizi evden çıkartma gibi bir hakları yok. Belli bir zam oranı var, onun üzerinde de zam yapamazlar. Eğer pislik insanlar değillerse, size ve ailenize zarar verme ihtimalleri yoksa evden çıkmayın. Sizin tek sorununuz kirayı elden vermek olmuş. Siz evden çıkmayacağız derseniz onlar da kirayı ödemiyorlar diyerek sizinle uğraşabilirler. Keşke kirayı banka hesabına atsaydınız, o zaman sorun yaşanmazdı. Şu an için anladığım kadarıyla karşı tarafın "kirayı ödemediler" diyecek kadar bir kötü düşüncesi yok. Şimdilik oturmaya devam edin, kiranızı normal zam ile ödeyin.