Gerçekten ayıp etmişler, ama bir taraftan karşı tarafa da kızamıyorum hocam.

Bir arabulucu ile uzlaşma yoluna gitmeyi düşünseniz. Dava olaylarıyla uzadıkça uzar olaylar. Umarım iki tarafta fazla yorulmadan iş hallolur.