Benim de kiracı olduğum ev satıldı sözleşmem olmasına rağmen yeni ev sahibiyle sorun yaşıyoruz. En sonunda karakola gidip şikayetçi olacağım ihtar vs de çekmedi sözleşmemin bitmesine 6 ay var. Tüm ev sahipleri bu şekilde, birkaç aya ev alacağım en geç ama insanın midesini bulandırıyorlar. Şuan sözleşmeniz neyse ona göre ilerleyin gerekirse mahkemelik olun bu piyasada yeni ev bulmak zor o zaman başta tefe tüfe'yi kabul etmeyecekti.