Selamlar, bir bankada hesap açtım. Kartım kurye ile gelecekti.
10 gün önce kurye beni arayıp uzaktaki bir anahtarcı dükkanını işyeri olarak belirtip, gelip buradan teslim alabilirsiniz dedi.
Bende bilerek, gidip 10 gün teslim almadım. (arabam yok, uzakta ve otobüse binmek istemedim)
Kuryenin işi, firmanın gönderdiği ürünleri alıcıya teslim etmek değil mi?
Bircok bankada hesabım var çoğuda kurye ile geldi. İlk kez böyle bir olay yaşıyorum.
Kurye işin kolayına mi kaçıyor? AGT firmasına şikayetimi oluşturdum. Eğer son 1 ayda birseyler değiştiyse haberimiz olsun...