Peki arkadaşlar şunu sorabilir miyim.
Mesela şu an domaini isimtescil'den almış. Domain kontrolü isim tescilde.
1 - Domaini iptal etme, düşürme talebinde bulunmasını istesek domain sahibinden. Sonra biz sıfırdan register etmek istesek ? Bunun riski var mı ?
Örnek veriyorum bugün düşürdü domaini. Ben de hemen 5 dakika sonra yeni sıfırdan register etmeyi denesem. Şu an bulamadım ama sanki bir yerlerde "domain düşürüldükten sonra 2 ay süre geçmeli" gibi bir ibare vardı. Bu konudaki güncel bilgiler nelerdir ?
2 - İsimtescilden kullanıcı açsak ve isim tescil içinde farklı kullanıcıya yani bizim isim tescil kullanıcımıza transfer etmesini istesek ?