PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 davetiye hakkınız var zaten, onları kullanabilirsiniz.
Arkadaslar bende bılıyorum 2 kısıye hakkımın oldugunu. Baskasına verdiğimi belirttim. Çok Teşekkür ederim değerli yorumlar, ilginiz için..