Herkese merhaba arkadaşlar. Uzun bir süre R10 ailesinde makale yazarlığı ve içerik uzmanlığı yapıyorum. Burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Yakın bı arkadaşımı da buraya kazandırmak istiyorum. Bunun için davetiye ihtiyacımız vardır. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
2 adet davetiye hakkınız var onları neden kullanmıyorsunuz ?