UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atatogumu tosyada kardeşim zaten gecen sene 3 5 tl idi şimdi 30 tl kilosu 10 kat fırladı bahane etmeyin benzini. mazotu birisi gelsin işi yapsın koyde yok işde genclik calişşmıyor tarlada 20 binlira çobalık içinç veriyolar giden yok uni okumuş adam gidermi çobanlıga. maşallah herkes üni mezunu. herkes iş arıyor. iş yok deniliyor ee herkes okursa köyde kim çalışacak?
Kim 20 bin veriyor çobana aylık