CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kelimenin manasını biliyorum, söylenirken kulaktaki tınısından dolayı yazmıştım. Tekrar hayırlı olsun.
Çin veya japonya tarafı haikiki diye bir söz var onunla karışırdınız sandım teşekkürler