https://www.youtube.com/watch?v=3dL0a19wgDM
Ayrıca videonun altındaki yorumları da okumayı unutmayın.Üzücü yorumlar var malesef...
Küçük bir alıntı
Alıntı
Keşke videoda değinilmiş olsaydı diyeceğim üç olgudan bahsedeyim size hocam:1. Doğu Anadoluda daha yaygın bir yöntem olarak; işverenler işçi adına çıkarılmış banka kartına el koyuyor ve hesaba yatırdıkları parayı çekerek elden veriyorlar.2. Yeme-içme başta olmak üzere düşük nitelikli eleman istihdam edilen sektörlerde aylık maaş bile değil, günlük yevmiye usulü çalışılıyor. Sigorta ve sosyal haklar, hak getire.3. İkinci maddede bahsettiğim profildeki bazı çalışanlar, işveren sigorta yapayım dese bile kabul etmeyip sigorta parasının kendisine maaşın yanısıra ödenmesini talep ediyor. Böylece ellerine daha fazla nakit geçiyor ama sosyal güvenceden faydalanamıyorlar.