Birkaç gün önce bir online ödeme yapacakken yanlışlıkla paypala bastım ve açıldı. Bugünde bir arkadaşın konusunu görünce acaba açılabilirmi sorusu aklıma geldi. Sizce açılırmı? Açılırsa ne yaparsınız?