berkay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tıklama zaten ban sebebi olmuyor aşırısına kaçılmadığı sürece çok parlak bir fikir lazım bu konuda bana
%100 ban sebebi nedir dedin aşırı tıklayınca ban sebebi oluyor işte. Yanlis mi anladık soruyu?