DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteme tik saldırısı yapardım .d
tıklama zaten ban sebebi olmuyor aşırısına kaçılmadığı sürece çok parlak bir fikir lazım bu konuda bana