Merhaba, yandexin ücretsiz servisini uzun süre kullanmıştım ancak sonralarında problemler oluşmaya başladı, yüksek spam sebebiyle gönderilemedi gibi hatalar dönmeye başladı. Ancak ücretli halini bilmiyorum.
Namecheap firmasını kesinlikle önermem, domain konusunda benim için liderlerdir ancak mail hosting de problem yaşarsınız ve destekleri çok kötü.

son olarak en sevmediğim firma godady'i 2 aydır mail hostingini kullanıyoruz ve şu zamana kadar ki denediğim en iyi mail hostingine sahipler. En hızlısı ve hiç bir spam problemi yaşamadık. Normalde nefret ederim godaddy'den. Ancak mail hosting konusunda başarılılar. Paketleri şu şekilde
1 Hesap 9.99 TL aylık.