Hocam bildiğim kadarıyla iPhone SE 2021 mevcut 2021de çıkarmadılar, ayrıca ürünün 0 fiyatı neredeyse bu fiyatlarda fiyat biraz uçuk olmamış mı?
İlk cümlenizi anlamadım. 2021de çıkan model 2021 diye geçiyor sanırım.
Piyasaya çok hakim değilim sıfır fiyatı 7.300 TL. 3.5 aylık cihaz bence uygun